Meteen naar de inhoud

Tarieven

Wettelijk bepaalde tarieven

Tarieven voor mondzorgkundige handelingen zijn wettelijk bepaald en gehandhaafd door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). Wilt u van tevoren weten wat een behandeling kost? Kijk dan even op de website van Alles Over het Gebit (KNMT).

Zorgverzekering

Wat de zorgverzekeraar vergoedt

Inschrijven

Schrijft u zich vandaag nog in

Bent u op zoek naar een betrouwbare mondzorgpraktijk? Schrijft u zich dan vandaag nog bij ons in. Inschrijven kan zowel telefonisch via ons online inschrijfformulier. 

Inschrijven

Schrijft u zich vandaag nog in

Bent u op zoek naar een betrouwbare mondzorgpraktijk? Schrijft u zich dan vandaag nog bij ons in. Inschrijven kan zowel telefonisch via ons online inschrijfformulier. 

Betaling

Factureringspartner Infomedics

In onze praktijk willen we zoveel mogelijk tijd besteden aan onze patiënten. Daarom hebben wij het versturen en innen van rekeningen overgedragen aan Infomedics, een gespecialiseerd bedrijf dat het facturatieproces voor vele zorgaanbieders als tandartsen, orthodontisten, fysiotherapeuten, psychiaters en dierenartsen verzorgt. U ontvangt dus niet van ons maar van Infomedics de factuur van uw behandeling.

FAQ

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag, opmerking of zelfs een klacht over een recente betaling? Wellicht dat u hier het antwoord vindt. Wilt u een klacht indienen om wat voor reden dan ook? Neemt u dan alstublieft contact met ons op via onze contactgegevens.

Waarschijnlijk wordt dan slechts een deel of zelfs helemaal niets vergoed vanuit uw zorgverzekering. Raadpleeg eerst uw zorgverzekeraar om te checken of behandelingen gedekt zijn. Mocht het zo zijn dat de kosten onterecht in kosten zijn gebracht door Infomedics, neem dan contact op met de klantenservice van Infomedics

Wij werken samen met het factureringsbedrijf Infomedics. Wanneer u bent behandeld wordt de rekening naar Infomedics verzonden. Deze gaat kijken wat u vergoedt krijgt van de zorgverzekeraar. Als u een 100% dekking krijgt dan is er geen sprake van een restfactuur. Wanneer de zorgverzekeraar niet alle kosten dekt dan krijgt u een restfactuur per mail of per post (roze envelop).
Meer informatie is te vinden op (www.infomedics.nl)

Wanneer u ergens niet tevreden over bent dan horen wij het graag. Wij maken graag tijd voor u vrij om uw klacht te bespreken. Dit kan telefonisch of persoonlijk. Wanneer er geen geschikte oplossing is dan kan ik u verwijzen naar de Landelijke Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn. Deze commissie neemt de klacht in behandeling en beoordeelt deze. 

Zodra kosten voor een behandeling hoger zijn dan €150,- krijgt u van ons een begroting. U kunt ook altijd informeren naar de kosten van een behandeling bij Mevr. Talal.